Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011

ΑΠΟ   ΝΙΚΟ

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ .
ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΟΝΤΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΣΤΙΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΛΟΥ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ.
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ,ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΕΣ,ΦΟΡΜΕΣ ΟΜΑΔΩΝ ΚΛΠ, ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ (ΕΥΤΥΧΩΣ Η ΔΥΣΤΥΧΩΣ) ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΗΠΕΔΑ.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΟ ΤΡΙΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ?
ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΟΜΑΔΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΑΝΙΩΔΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ?
ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ?
ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΒΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ , ΤΗΝ ΚΛΕΒΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ , ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΙ<ΦΙΛΑΘΛΟΙ>> ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ? ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΤΑΝ ΞΕΚΛΕΒΕΙΣ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΤΟ <<ΘΕΑΜΑ>> ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΔΑΜΕ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ?
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΝΕΤ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ?
ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ, ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΑ.
ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΡΙΝΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΟ ΕΛΛ.ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΣΕ ΔΕΛΤΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΒΑΛΤΕ ΤΑ.
ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΙΠΟΤΑ.(ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ.)
ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΕΥΡΩ .
ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΑΣ ΤΑ ΧΑΝΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΟΟΥΛΙ ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗΝ ΜΑΝ.ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ, ΠΑΡΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ. (ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ).
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΝ ΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΛΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Follow by Email